Mijn Klacht:
Het is de 2e keer dat het gebeurd dat ik heel de dag aan het wachten ben en dat er dan ineens wordt aangegeven dat ik niet thuis was en dat het pakketje de volgende bezorgdag bezorgd word. Vorige keer gaf de bezorger al aan de zijn collega mijn huis niet kon vinden. Ik ben bang dat dat dit keer weer het geval is.
Gewenste Oplossing:
ik ben pas tevreden als ik vandaag nog mijn pakketje krijg, aangezien ik morgen overdag niet thuis ben.

