Mijn Klacht:
Vandaag zou ik een pakketje moeten ontvangen. Alles leek goed te gaan toen ik zag dat mijn adres gesloten was op fast track. Klantenservice gebeld die zeiden dat er niemand aanwezig was terwijl ik de HELE dag thuis was en er is NIET aangebeld. De man van de klantenservice leek me niet te geloven en er was ook geen oplossing te vinden.
Aangezien ik vandaag de hele dag vrij was en morgen niet kan het zijn dat ik morgen niet thuis ben tussen de tijden (14.00u en 18.00) die de man had aangegeven van de klantenservice.
Ik vind het echt slecht dat de chauffeur waarschijnlijk geen zin meer had om te bezorgen en dat ik niet serieus werd genomen bij de klantenservice.
Gewenste Oplossing:
Ik ben alleen tevreden als mijn pakketje alsnog geleverd wordt vandaag.

