Mijn Klacht:
Zojuist mijn pakker ontvangen. Bij de buren afgeleverd, helaas is alles kapot. ER zaten twee windlichten in, ik heb nu een schade van 26,50 euro. Hoe3 gaan we dit oplossen ? Het was verpakt in bubbels maar blijkbaar onzorgvuldig behandelt door de bezorger. Het glas ligt er uit in duizenden stukjes
Gewenste Oplossing:
graag vergoeding van de geleden schade en anders nooit meer DHL

