Mijn Klacht:
Vandaag zou DHL een pakket bij mij bezorgen. Ik was tot 15:00 thuis, maar tot die tijd was er niks bezorgd. Toen ik uit mijn werk kwam bekeek ik de status met mijn track en trace code. Hier stond tot mijn verbazing aangegeven dat het pakket om 17:10 bezorgd was. Ik heb geen briefje in mijn brievenbus aangetroffen en er was niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen. Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en ik wil graag mijn pakket ontvangen!
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn pakket krijg.

