Mijn Klacht:
Thuis Hebben ze een pakket voor Illy meegegeven aan WEHKAMP.
Deze is ten eerste meegenomen zonder te kijken of deze voor de WEHKAMP bedoeld was.
Ik heb 4 keer gebeld en elke keer van het kastje naar de muur gestuurd.
WEHKAMP heeft naar hun zeggen het pakketje nooit aangenomen.
Nu moest ik volgends DHL Illy bellen en die mochten naar hun zeggen alleen achter het pakketje aan en zouden ze deze terug ontvangen.
na een MAAND kreeg ik bericht dat het pakketje zoek is geraakt en verder niks aan konden doen. Ze zouden alleen de verzendkosten aan illy terugbetalen. Dit is te zot voor woorden. DHL verliest mijn pakket en ik moet voor de kosten opdraaien. Wat een bar slechte service!
Gewenste Oplossing:
Het pakket wordt gevonden en terug gestuurd of het geld terug krijg van het pakket.

