Mijn Klacht:
Toen ik thuis kwam, stond mijn bestelde pakketje voor de deur! als ik niet thuis ben, hoort hij het gewoon weer mee te nemen en een briefje in de bus te doen! Voor hetzelfde geld neemt iemand anders mijn pakketje mee. Ik vind het echt schandalig!
Gewenste Oplossing:
Voortaan gewoon weer mee terugnemen en een briefje in de bus doen.

