Mijn Klacht:
ze zouden vandaag tussen 11:00 en 13:00.
Ik gewacht tot 13;00 maar geen bel (deur bel werkt prima).
dus ik ging kijken op dhl/parcel.nl of er wat aan de hand was staat er
”Geadresseerde was niet thuis”
Gewenste Oplossing:
aanbellen als het pakketje wordt afgeleverd

