Mijn Klacht:
De bezorger (oudere man) die in de Achtse Barrier pakketten komt bezorgen daar heb ik klacht over. Hij belt aan en als je niet gauw genoeg opent klopt hij ook nog tegen de raam (ons kind slaapt overdag nog) en ikben daar niet van gediend. Het betreft pakketten van anderen buurtbewoners. En daarbij elk pakket stinkt naar rook omdat deze man rookt in de auto. Erg vies als niet roker!! Graag deze klacht spoedig inbehandeling nemen om mijn irritatie niet te hoeven over te brengen aan de bezorger.
Gewenste Oplossing:
Niet roken en als er na aanbellen niet open gedaan wordt niet kloppen tegen ramen. Als ik weet dat er een pakketje komt voor ons dan houdt ik er rekening mee maar voor andere hoeft mijn gezin niet de dupe van te worden! Komt hij nogmaals terug naar de bewoners vh pakket. En NIET ROKEN IN DE AUTO!!!!

