Mijn Klacht:
Reeds in twee gevallen is een pakketje retour afzender gestuurd om dat ik tijdens de bezorging niet thuis was (bezorging onder werktijd). In beide gevallen werkte te code niet op de betreffende website van DHL om de datum/tijd van bezorging aan te kunnen passen. Tevens worden op de briefjes geen afzender vermeld dus ik kan de afzender van het pakket niet inlichten. Zeer slechte service mede omdat er een DHL servicepunt 2 deuren naast mijn woonadres gevestigd is. Lijkt me geen moeite om het pakketje daar te bezorgen?? Nu dus 2 pakketjes ‘kwijtgeraakt’. klantenservice reageert verwijtend op mijn klachten en wimpelt het af met een ‘eigen schuld, had u maar thuis moeten zijn’ toon.
Gewenste Oplossing:
- Bezorging buiten werktijden (weekend)?
- Werkende website
- Fatsoenlijke klantenservice
- Belangrijkste: waar zijn m'n pakketjes??????

