Klacht: 3 x bellen binnen 30 seconden

Dianne65 op 28 oktober 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 28 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Dianne, Wat ontzettend vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Ik begrijp dat het heel vervelend over is gekomen. Ik wil u daarvoor onze oprechte excuses aanbieden. Ik heb uw klacht direct gemeld. De leidinggevende van de betreffende...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 28 oktober 2014

Een klant van DHL uit zijn frustratie over de bezorgdienst, nadat een bezorger meerdere keren snel achter elkaar op de bel drukte, waardoor hij niet op tijd bij de deur kon zijn. De klant vraagt zich af of er gedragsregels zijn voor bezorgers, aangezien dit niet de eerste keer is dat hij een onvriendelijke ervaring heeft gehad.

Mijn Klacht:

Vanmorgen tegen 9.30 uur stond ik mij aan te kleden toen de bel ging. 2 x werd erg lang door iemand de bel ingedrukt. Ik schoot mijn t-shirt aan al rennende naar de trap om zo snel mogelijk beneden te kunnen zijn. Ik heb 13 treden en bij de helft ging de bel al weer. Kom ik bij de deur staat daar de bezorger van DHL. Ik was woest in mijn hoofd. Binnen nog geen 30 seconden zo vaak te bellen. De rest van het gezin lag nog te slapen. Meneer vertrok geen spier toen ik hem vroeg waarom hij zo vaak op de bel drukte. Geen mens kan zo snel bij de deur zijn. En bovendien kan je eerst 1 x bellen.
Het is mij al vaker overkomen met zo’n ongeduldige onvriendelijke bezorger van DHL. Hebben jullie daar gedragsregels voor op welke manier pakketen moeten worden afgegeven? Het is beslist geen visitekaartje voor jullie bedrijf!
Graag hoor ik iets van u.

Gewenste Oplossing:

1 x bellen en mensen de mogelijkheid bieden om naar de deur te kunnen lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 oktober 2014 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dianne,

Wat ontzettend vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Ik begrijp dat het heel vervelend over is gekomen. Ik wil u daarvoor onze oprechte excuses aanbieden.

Ik heb uw klacht direct gemeld. De leidinggevende van de betreffende bezorger zal dit met hem bespreken.

Hartelijk dank voor uw melding.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM