Mijn Klacht:
Ik heb een telefoon besteld vanuit China, kosten:
€120 voor de telefoon, €8 voor transport.
Nu heeft DHL me aangeslagen voor €220 omdat ze de transportkosten niet expliciet konden vinden op de rekening die was meegestuurd. Dit betekent dat ze dus €100 hebben berekend voor de verzendkosten ipv €8. Ik heb eerder via China dingen besteld en als er dan iets niet duidelijk was, kreeg ik een formulier waarin ik alle gegevens alsnog in kon vullen, ik vond deze gang van zaken dus al erg vreemd (dat DHL zomaar een veel te hoog bedrag berekende voor de verzendkosten).
Gewenste Oplossing:
Aangezien ik nu zo'n €19 teveel heb betaald (92*0,21), verwacht ik deze terug te krijgen van DHL aangezien ik kan bewijzen dat ik €8 heb betaald voor de verzendkosten ipv €100.

