Mijn Klacht:
Ik heb in maart mijn abonnement betaald van €79.92 .in April werd ik benaderd door een medewerker van Canal Digitaal of ik belangstelling had voor een HD ontvanger dat zou mij gedurende twee jaar maandelijks € 2 gaan kosten dus totaal € 48 .doordat ik weer een afschrijving van canaal digitaal kreeg heb ik contact opgenomen met klantenservice die vertelde dat ik daardoor een ander abonnement ter waarde van € 9.95 had en kosten verrekening was ,ik heb hem gezegd dat ik het daar niet mee eens was ,de man heeft mij gezegd dat ik dan een bezwaarschrift moest indienen.Ik heb een Bezwaarschrift ingediend en kreeg als reactie
Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor de foutieve informatie omtrent de abonnementskosten.echter kunnen wij helaas niet de maandelijkse abonnementsprijs voor u aanpassen naar € 8.66 want de abonnementen staan vast ondanks het verschaffen van foutieve informatie
Gewenste Oplossing:
IK ben tevreden als mijn abonnementskosten worden aangepast naar € 79.92 : 12 is € 6.66 verhoogd twee jaar met € 2 euro dus dat wordt dan € 8.66 per jaar €103.92
of dat de hd ontvanger terug gaat naar canaal digitaal en mijn oude smartkaart 00.172.495.925 weer word geactiveerd zodat ik geen hd meer heb

