Klacht: afschrijvingen zonder toestemming

hillenburg op 03 augustus 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 21 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, Wij hebben u op 05-08-2014 voor het laatst, het volgende gecommuniceerd: 'Dit abonnement was afgesloten bij het pakket wat u via de webshop heeft besteld toentertijd. We hebben de abonnement per direct stopgezet en u alle bedragen gecrediteerd. Dit...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 3 augustus 2014

Een klant van Canaldigitaal heeft gemeld dat er zonder toestemming drie keer € 9,95 van zijn bankrekening is afgeschreven, naast de reguliere abonnementskosten van € 12,95. Deze situatie is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ongelofelijk maar waar canal digital heeft nu zonder enige aanleiding 3x € 9,95 van mijn bankrekening gehaald. Mijn normale abonnementsgeld is ook afgeschreven van € 12,95.

Gewenste Oplossing:

binnen 3 dagen mijn geld terug. en niet 3 tot 6 weken zoals de vorige keer...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hillenburg

11 jaren geleden - Dank je wel Fenne. Ik heb inmiddels de bedragen kunnen storneren, en geblokkeerd, zodat même niks meer kan afschrijven. Met dank aan de Rabobank! Top!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 21 augustus 2014 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 05-08-2014 voor het laatst, het volgende gecommuniceerd:
'Dit abonnement was afgesloten bij het pakket wat u via de webshop heeft besteld toentertijd.
We hebben de abonnement per direct stopgezet en u alle bedragen gecrediteerd.
Dit houdt in dat u nog een bedrag van €99,50 van CanalDigitaal krijgt terug gestort.
Helaas gaat ook hier 4 tot 6 weken overheen, daar de terug storting 1x per maand plaatsvind. '

Hierna hebben we geen reactie meer van u mogen ontvangen en om die reden sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij deze graag of u kunt bellen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323(€1,- per gesprek + gesprekskosten).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

hillenburg

Heeft op 21 augustus 2014 om 14:48 geantwoord

Geld is door mijzelf gestorneerd en afschrijving geblokkeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door hillenburg
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie