Klacht: Huishoudtrap Hailo XXL 5 treden

Anietje1962 op 31 juli 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw van Lingen, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij begrijpen de door u aangegeven situatie met betrekking tot uw bestelling en de vooralsnog niet geleverde artikelen en willen u hierbij onze excuses aanbieden. Wij betreuren het dat u een...

Bedrijf Blokker
Status Opgelost
Datum 31 juli 2014

Een klant heeft op 23 juli 2014 een Hailo XXL 5 huishoudtrap besteld bij Blokker, maar ontving meerdere keren de verkeerde trap, een Tomado. Na verschillende pogingen om de juiste trap te ontvangen en een teleurstellende communicatie met de klantenservice, heeft de klant uiteindelijk besloten de bestelling te annuleren. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op 23.07.2014 een Hailo XXL 5 huishoudtrap besteld. Op 25 juli stond de koerier met de bestelling blijkt een verkeerde trap een Tomada. kan één keer gebeuren gebeld met Blokker en opnieuw weer de trap besteld! Op 29 juli kwam weer de koerier weer met een Tomado huishoudtrap. Weer gebeld denk drie keer scheepsrecht toch?

Ze zouden vandaag 31 juli weer bezorgen werd ik gebeld door de koerierdienst dat de chauffeur had gebeld dat hij niet bij ons wilde bezorgen omdat hij weer een Tomado trap bij zich had!! De cauffeur was namelijk al twee keer eerder aan de deur geweest.

Nou Blokker gebeld en zij vertelde mij kunnen nog wel een keer een bestelling doen maar weet niet of u dan wel de juiste krijgt!

Ik heb de bestelling geannuleerd want dit schiet ook niet op!

Gewenste Oplossing:

Een kleine compensatie voor de vrije uren wat ik heb moeten opnemen van mijn werk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 04 augustus 2014 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Lingen,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij begrijpen de door u aangegeven situatie met betrekking tot uw bestelling en de vooralsnog niet geleverde artikelen en willen u hierbij onze excuses aanbieden.

Wij betreuren het dat u een verkeerd artikel heeft gekregen. Het kan spijtig voorkomen dat klanten hun bestelling verkeerd ontvangen.
Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij hebben aan de hand van uw ordernummer uw bestelling geverifieerd. Wij nemen uw klacht op in ons register en zorgen ervoor dat de situatie wordt besproken.

Hierbij willen wij excuses maken voor het ongemak dat u reeds ondervonden heeft.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Michael
Blokker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM