Klacht: Bestelling nooit ontvangen

ML3 op 15 mei 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 15 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Milou, We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog...

Status Opgelost
Datum 15 mei 2014

In maart plaatsten een klant en zijn huisgenoot een bestelling bij MiniInTheBox.com, die verzekerd verzonden zou worden. Na een miscommunicatie met de bezorgdienst, waarbij de bestelling als geweigerd werd gemeld, hebben zij geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf, maar kregen alleen standaard antwoorden zonder oplossing. In mei was de bestelling nog steeds niet ontvangen.

Mijn Klacht:

In maart hebben wij (ik en mijn huisgenoot) een bestelling geplaatst bij Miniinthebox. De bestelling werd een tijd later verzonden (wij hadden hem verzekerd verzonden) en zou bij ons afgeleverd worden. Na een poos hadden we een briefje in de bus dat wij niet thuis waren en dat ze daarom de volgende dag opnieuw zouden bezorgen (overigens waren we wel gewoon thuis, vreemd). Volgende dag lag er een brief in de bus dat de bestelling was geweigerd en dat de bestelling terug is gezonden naar miniinthebox. PostNL gebeld en die konden hem niet meer terughalen. We hebben op verschillende manieren contact op proberen te nemen met Miniinthebox maar we krijgen via geen weg gehoor, alleen maar rare standaard mailtjes die je niet kan beantwoorden. Inmiddels is het mei en we hebben geen bestelling en geen geld terug omdat we miniinthebox niet kunnen bereiken over deze fout.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we of ons geld terugkrijgen of de bestelling alsnog ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 mei 2014 om 03:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Milou,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM