Klacht: boos

rdkhen36 op 02 december 2013 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Tommy Teleshopping has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 december 2013
Reactie van het bedrijf:

Telefonisch contact gehad en onze betaalwijze 'Betaling in termijnen' uitgelegd.

Categorie Teleshopping
Status Opgelost
Datum 2 december 2013

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

ik heb dokter ho besteld ,en er zou 4x€9.95 van de rekening worden geschreven ,maar er werd € 59.90 van de rekening geschreven ,en er is tot op heden niets geleverd, terwijl ik de zelfde dag ook walk fit heb besteld, en die is betaald en geleverd,vraag waarom is er €9.90 van de rekening afgeschreven ,en niet€ 29.95 4x zoals het word voorgespiegeld in de tv spot

Gewenste Oplossing:

tevreden als u het product levert, en het in de tv spot kostende bedrag 4x € 29.95 van de rekening haalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 02 december 2013 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad en onze betaalwijze 'Betaling in termijnen' uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM