Klacht: Canadigitaal zegt mijn klacht te hebben opgelost!

Rjn Kees op 13 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 juni 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was. Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 13-03-2013: "Zoals aangegeven is uw klacht afgehandeld. U wilde afzien van het Internet en Bellen pakket. Dit pakket is...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 13 maart 2013

Canaldigitaal heeft aangegeven dat de klacht is opgelost, maar de klager heeft geen enkele correspondentie ontvangen, zowel schriftelijk als telefonisch, om dit te bevestigen. De klager verzoekt nog steeds om een schriftelijke bevestiging van de opzegging.

Mijn Klacht:

Canadigitaal zegt mijn klacht te hebben opgelost vreemd er is geen enkele correspondentie zowel per brief of telefonisch geweest om de klacht te kunnen oplossen! Ik ontvang nog steeds heel erg graag een brief met bevestiging van de opzegging!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag per brief een bevestiging van de opzegging!

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juni 2013 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was.
Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 13-03-2013:
"Zoals aangegeven is uw klacht afgehandeld. U wilde afzien van het Internet en Bellen pakket. Dit pakket is om deze reden niet geactiveerd. Er is dus geen sprake geweest van een opzegging, maar een annulering. De €50 euro waar u over spreekt is ook niet in rekening gebracht.
Waar kunnen wij u verder bij helpen?"

Hierna hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen en om die reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u onverhoopt nog vragen en/of opmerkingen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie