Klacht: Klacht niet ontvangen bestelling

wolbert op 14 februari 2013 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Tommy Teleshopping has resolved this complaint
Klacht opgelost op 14 februari 2013
Reactie van het bedrijf:

Telefonisch contact gehad met de klant, aangegeven dat het pakket zo spoedig mogelijk wordt bezorgd.

Categorie Teleshopping
Status Opgelost
Datum 14 februari 2013

Op 21 januari is er € 84,85 afgeschreven voor een bestelling van twee set zooltjes, met de belofte dat deze binnen 21 dagen geleverd zouden worden. Na 24 dagen is de bestelling echter nog steeds niet ontvangen.

Mijn Klacht:

op 21 januari jl is € 84,85 van de bank afgeschreven met de mededeling dat de bestelling van 2 set zooltjes binnen 21 dagen zouden worden afgeleverd.
We zijn nu 24 dagen verder en hebben nog niets ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Met een snelle afhandeling c.q. bezorging van het bestelde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 februari 2013 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant, aangegeven dat het pakket zo spoedig mogelijk wordt bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM