Klacht: Niet bezorgt

Sanna6 op 23 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 23 januari 2013

Een klant heeft op 15 januari een klein pakketje in de oranje brievenbus van PostNL gedeponeerd, maar dit is niet afgeleverd. De klant, die het pakketje via Marktplaats had verkocht, is teleurgesteld over de situatie en vraagt zich af wie verantwoordelijk is voor de kosten, aangezien er sinds april geen reactie van PostNL is ontvangen.

Mijn Klacht:

Heb vorige week 15 januari een klein pakketje in in de oranje brievenbus gedaan.
Deze is niet afgeleverd.
Vind dit erg naar. Had iets verkocht via marktplaats en nu is het niet geleverd.
Wie gaat dit betalen?

Inmiddels is het april niets van tnt gehoord, erg jammer.

Gewenste Oplossing:

Onkosten vergoeding voor zoek geraakte artikelen. ( 2 aerosleep wieghoeslakens)
En verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM