Klacht: Pakket verloren geraakt!!

Marilly op 07 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 7 januari 2013

Een klant van PostNL meldt dat een verzonden pakket met track en trace nummer verloren is geraakt. Het pakket was lange tijd onderweg en werd wel afgetekend bij het depot, maar is daarna nooit meer bij de afzender bezorgd. De klant vermoedt dat het pakket door een medewerker is meegenomen, wat zij als diefstal beschouwt.

Mijn Klacht:

Ik had een pakket opgestuurd met track en trace nummer.
Het pakket was al heel lang onderweg en uiteindelijk bij het depot afgetekend,maar het pakket is nooit meer naar de afzender bezorgd want het pakket was ineens verdwenen en waarschijnlijk zei met door een medewerker meegenomen.
Dus zeg maar gewoon diefstal pffffffffffff

Gewenste Oplossing:

Dat er meer moeite gedaan moet worden om uit te zoeken waar het pakket is gebleven? Hoorde laatst op tv ook al dat er heel veel pakketten verdwijnen bij postnl niet te geloven toch dat er onder het personeel mensen zitten die gewoon jatten!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM