Klacht: klacht post pakket service

Nelleke Reitsma op 29 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 29 december 2012

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Zie onderstaand, helaas is er geen pakket hier afgeleverd, ik heb gebeld met de klachtenservice, maar wordt daar ook in onderzekerheid gelaten, en feitelijk gebeurd er niets, voor dit pakket was een handtekening vereist, deze is NIET gezet door MIJ , het pakket vertegenwoordigd een waarde van € 126,85, daar stel ik bij deze post.nl aansprakelijk voor… Tevens wil ik hiervan een bevestiging hebben zodat ik contact kan leggen met de afzender van het pakket dat ik deze kosten niet ga voldoen, maar dat deze kosten te verhalen zijn op post.nl of de chauffeur die dit niet geleverd hier, en weet ik niet wat ermee gedaan heeft.
Zou binnen een kwartier terug gebeld worden helaas gebeurde dit ook niet!!!
Ik vind het dermate slecht hoe er hier in deze straat bezorgd wordt, post mist, paketten staan als geleverd maar zijn er niet, je kan bellen kost weer een hoop geld, ik wil daarom ook een schadevergoeding van mijn telefoonkosten. Jullie hollen als bedrijf achteruit. Waardeloos.
Bij PostNL gesorteerd

Bij PostNL distributie

Aflevering

Collo 1:

3SESNL000549021

Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:

1
375x285x130
1000
13894

27.12.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

28.12.2012:
Zending opgehaald en in sorteerproces

28.12.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

29.12.2012:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

29.12.2012:
Chauffeur is onderweg

29.12.2012:
Zending afgeleverd

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket vandaag voor 21.00 uur alsnog geleverd wordt.
Schadevergoeding voor het bellen van dik 20 minuten met jullie 0900 nummer... Een betere pakket bezorging en postbezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM