Klacht: Zeer slechte postbezorging Post.nl al jaren

xxxxx op 27 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 27 oktober 2012

Na twee jaar van herhaalde klachten over de postbezorging van PostNL, ervaart de klager nog steeds problemen met het niet ontvangen van brieven. Dit leidt tot onverwachte aanmaningen voor rekeningen die nooit zijn aangekomen, wat resulteert in onterecht gemaakte kosten. De klager is gefrustreerd over het gebrek aan oplossing en de voortdurende slechte service.

Mijn Klacht:

Al 2 jaar en ontelbare klachten verder is er nog niets opgelost. Brieven komen niet aan waardoor je ineens nadat er wonderwel wel een brief in de brievenbus wordt bezorgd een aanmaning krijgt van een nota die nooit is aangekomen. Deze waardeloze bezorging van POST.NL is zo herhaaldelijk en zorgt ervoor dat je buiten je schuld om op kosten wordt gejaagd. Ben het zo zat almaar een klacht door te geven zonder dat er ook maar iets aan wordt gedaan. Help…..

Gewenste Oplossing:

Niets meer versturen via postbezorging van POST.NL Ze zijn daar hardleers en leren niet van hun fouten. De laatste bezorgster die ik er op aansprak vond de deur cijfering zo moeilijk!!!!! Dan klopt er toch iets niet als je al niet kan tellen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM