Klacht: Betaald voor doorzendservice maar ontvang post nog steeds op oude adres

maggy2 op 29 juni 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 29 juni 2012

Een klant heeft op 14 juni een doorzendservice aangevraagd bij PostNL, waarvoor hij heeft betaald, om zijn post naar een nieuw adres te laten sturen. Na zijn verhuizing op 23 juni ontvangt hij echter nog steeds post op zijn oude adres en heeft hij geen reactie ontvangen op zijn e-mail aan TNT Post.

Mijn Klacht:

Op 14 juni heb ik ivm mijn verhuizing via de website van tnt post een doorzendservice aangevraagd. Ik heb betaald dat de post de komende 6 maanden worden doorgestuurd naar mijn nieuwe adres. Op 23 juni ben ik verhuisd, post blijf ik nog steeds op mijn oude adres ontvangen. Heb hierover ook al een mail gestuurd naar TNT Post, maar geen reactie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wens zo gauw mogelijk een reactie van TNT te ontvangen op mijn mail. Ik wil weten waar het mis is gegaan. Ook wens ik dat een deel van mijn betaling wordt geretourneerd.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM