U kunt een klacht over Johma indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Johma.
Hoeveel klachten zijn er over Johma?
Op Klacht.nl zijn in totaal 72 klachten over Johma ingediend, waarvan 3 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Voedingsmiddelen en dranken, klachtmelden.
Lost Johma klachten op?
Van de klachten over Johma wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
Wat zijn de meeste klachten over Johma?
De meest voorkomende klachten over Johma gaan over Voedingsmiddelen en dranken, klachtmelden. In het afgelopen jaar zijn 3 klachten ingediend.
Hoe neem ik contact op met Johma?
U kunt contact opnemen met Johma door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Wat is de beoordeling van Johma?
Johma heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,3 op 10, gebaseerd op 3 beoordelingen.
Wat zijn mijn rechten bij een klacht over Johma?
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Johma niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Ik heb onlangs een tonijnsalade van Johma gekocht en kwam verschillende stukjes eiwit tegen. Dit hoort er niet in en het is teleurstellend, omdat ik verwachtte dat de salade uitsluitend uit tonijn en andere ingrediënten zou bestaan. Het is frustrerend... Lees meer
Ik heb de nieuwe Johma rundvleessalade gekocht, maar deze smaakt niet naar rundvlees en valt enorm tegen. Het is erg teleurstellend, omdat ik gewend ben aan de vorige variant die ik altijd lekker vond. Ik ben niet tevreden met het... Lees meer
Eind november 2024 was er een terugroepactie van de farmer salade. Had twee van die salades die terug moesten. Alles netjes gemaild met foto's en gegevens maar tot op heden nog steeds geen geld terug ontvangen. We zijn nu... Lees meer
Beste,
Vandaag op 25/11/2024 heb ik mijn Surinaamse ei gekocht bij de AH.
Geen aankoopbon meer omdat ik ervanuit ga dat alles goed is. Op werk mijn heerlijke broodje gesmeerd met ei. Na mij tweede hap beet ik op een hard... Lees meer
Vorige week bij AH Johma salades gekocht.
Het gevulde eitje en de tonyn salade.
Maak ik vanmiddag het bakje van de tonyn salade open,daar kwam mij toch een vreselijke vieze zure lucht uit zetten.
Ik werd er gewoon misselijk van.
Ik heb het gelijk... Lees meer
Vaak Koop ik Johma salades meestal bij A. Hein.
Deze keer echter nadat ik al eerder iets gegeten had uit Kruidentuintje smaak kuipje, wilde verder gebruiken en zag ik ineens iets blauws. Bleek een stukje blauw plastic te zijn, lijkt op... Lees meer
Toen ik de salade bak open deed zag ik in de eerste instantie niets bijzonders, maar bij het opscheppen kwamen de eerste dodden te voorschijn zag eruit als een soort slijmballen, en stonk naar vis, doosje dicht gedaan en naar... Lees meer