Mijn Klacht:
Ik heb gisteren een zonnebrandcrème gekocht bij Etos Seinhorst, maar bij thuiskomst merkte ik dat het product al geopend en gebruikt was. Toen ik vanochtend terugging om het product te ruilen, werd ik onvriendelijk behandeld door de medewerker. Ik kreeg het gevoel dat ik niet werd geloofd en er werd mij verteld dat ik morgen maar terug moest komen. Dit is erg teleurstellend, vooral omdat ik nu geen bescherming heb tegen de zon. Ik verwacht een snelle oplossing en wil het product omruilen voor een nieuw, verzegeld exemplaar.
Gewenste Oplossing:
Ik wil de zonnebrandcrème zo snel mogelijk omruilen voor een nieuw, verzegeld exemplaar.

