Mijn Klacht:
Ik wil een klacht indienen over de eigen bijdrage die mijn dochter moet betalen voor de Wet langdurige zorg (WLZ). Ondanks dat zij geen hulp thuis ontvangt, wordt er wel een eigen bijdrage geëist. Dit vind ik absurd, omdat er geen diensten worden geleverd. Ondanks meerdere contacten met CAK begrijpen zij niet dat er geen hulp is en blijft de eigen bijdrage oplopen. Dit is onacceptabel en ik verzoek u om deze eigen bijdrage stop te zetten.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek u om de eigen bijdrage te stoppen, gezien er geen diensten geleverd worden.


