Mijn Klacht:
Tijdens ons bezoek aan de Efteling op vrijdag hebben we gekozen om het sprookjesbos voor het laatst te bezoeken. Helaas mochten we om 16.50 uur het sprookjesbos al niet meer in, terwijl het park tot 18.00 uur open was. Dit was erg teleurstellend voor ons jongste zoontje, die graag langnek en de reus wilde zien. We hadden onze dag anders ingedeeld als we hadden geweten dat het sprookjesbos zo vroeg zou sluiten. Bovendien werden we niet vriendelijk behandeld bij de ingang van het sprookjesbos.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag zien dat we gecompenseerd worden en de mogelijkheid krijgen om ons zoontje alsnog langnek en de reus te laten zien.

