Mijn Klacht:
Het laatste half jaar hebben we al diverse keren meegemaakt dat een pakket vgls de bezorger bezorgd is, maar dat dit niet het geval is!!
Zo ook vandaag, er zou een pakket om 11.47 afgeleverd zijn, maar er is niemand aan de deur geweest.
We hebben bewijs via onze der camera.
Gewenste Oplossing:
Dat het pakket van vandaag alsnog geleverd wordt en dat de bezorger hier op aangesproken wordt.


