Mijn Klacht:
Heb klacht namens mijn moeder over bezorger dhl.
Ze is op leeftijd en altijd aan huis gebonden.Nu had ze een
pakje besteld en kreeg tijdstip wanneer en een traceercode.
Maar hij kwam niet, maar ze kreeg nail met de tekst U was niet thuis
hoewel ze niet weg kon.En dit is in korte tijd nu al 2x gebeurt.
Ofwel hij verzint maar wat om dat de druk te hoog is. Waardoor hij zo
handelde.Ik weet uit ervaring dat de druk hoog ligt, maar dit mag nooit d3
reden zijn dat hij niei komt afleveren.
Heb hier de traceer code JVGL0627463303121304
Srond
Je pakket gaat naar een servicepoint
Als het klaar ligt krijgt U een code , ook deze heeft ze niet.
Ze heeft gebeld waar ze gekocht had, en ze zeiden als hij daar 2 week ligt gaat
hij vanzelf retour.Dat gaat ze nu ook doen.Ze durft niet meer bestellen omdat ze
het vertrouwen in dhl kwijt is.Dat vind ik nog het ergste, dat je een op leeftijd zijnde
vrouw en aan huis gebonden zo behandelt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Gewenste Oplossing:
Dat dhl persoonlijk bij haar excuses aanbied en belooft dat het het niet weer gebeurt
Zodat mijn moeder weer durft te bestellen

