Mijn Klacht:
DHL is mijn pakket met een waarde van €56 kwijtgeraakt (de status stond al een maand op klaar voor versturen naar sorteercentrum).
Aan de telefoon werd ik redelijk netjes te woord egestaan, er zou een oplossing worden gezocht. Per e-mail werd de oplossing aan mij medegedeeld: een vergoeding van €3,40 voor het verloren pakket.
Een grotere middelvinger naar klanten kan ik haast niet bedenken. Chapeau…
Gewenste Oplossing:
Een redelijke vergoeding van mijn verloren pakket, 50% van de waarde komt een stuk beter in de buurt dan 5%...


