Mijn Klacht:
vanmiddag gooide een chauffeur op een nonchalante manier de genoemde kaartjes uit zijn dhl auto, uit het raam.
ik sprak hem er op aan en heb de kaartjes terug gedaan in zijn auto. Vervolgens reed hij weg en gooide de kaartjes wederom de auto uit.
Ik zou zeggen DHL, voed je chauffeurs op!!!!
NU begrijp ik waarom al die DHL rotzooi op straat komt…………
Gewenste Oplossing:
A. chauffeurs leren hoe ze zich moeten gedragen. B. Dat het niet normaal is rotzooi op straat te gooien.

