Mijn Klacht:
Vorige week zou pakket geleverd worden via snelle verzending ivm optredens die ik moet doen
1e melding : bewoner niet thuis
2e melding : nieuwe datum voor bezorging en zoals altijd is er iemand thuis en hebben we videobel en is niemand aan de deur geweest
3e melding : bewoner niet thuis en pakket niet opgehaald bij dhl service point (,toevallig vorige week voor zekerheid geweest en lagen geen pakketjes voor me)
4e melding: pakket teruggestuurd
Nu hebben op video gezien dat er gisteren een beste tijd een dhl bus met bellende bezorger meer dan half uur heeft gestaan en gewoon is weggereden
Gebeld met servicebalie en antwoord : o vervelend ,je kunt de bestelling annuleren en opnieuw bestellen..en daar kon ik het mee doen
Ben echt enorm boos want dit kost mij behoorlijk wat geld
Gewenste Oplossing:
Alle kosten vergoed en alles nog pakket kostenloos bezorgen


