Mijn Klacht:
Ik heb nu al 3 bezorgpogingen van van pakketten van Lidl en 1 van slajeslag gehad die om vage redenen meteen retour gestuurd worden zonder ooit aangeboden te zijn die vreemd genoeg ook niet naar een afhaalpunt gestuurd worden
het lijkt wel of de DHL bezorger hier niet wil bezorgen
Gewenste Oplossing:
Gewoon pakketten afleveren en niet retour sturen


