Mijn Klacht:
Ik krijg nooit pakketten via DHL. Helaas is het niet mogelijk bij sommige online winkels te kiezen welke post service te gebruiken. Ik probeer altijd DHL te vermijden. Met de laatste 2 bestellingen afgelopen maand mocht ik helaas niet kiezen. Beide pakketten niet geleverd (staat echter wel als geleverd vermeld op de tracking website). Klachten ingediend via hun klantenservice. Natuurlijk wordt het geadviseerd zelf mijn pakketten bij de buren blijven zoeken (Den Haag, honderden buren). Waanhopig, cadeau’s worden niet op tijd geleverd. Ze veroorzaken ontzettend veel ongemaak en tijd verlies.
Gewenste Oplossing:
Mijn pakketten leveren, op tijd en op de juiste adres

