Mijn Klacht:
1 brievenbus pakketje (enveloppe) werd zelfs naar sevicepoint gebracht (1 dorp v erderop: 8 km), vlg pakket werd 2 dorpen verderop gebracht ((16 km). 3e pakket ging kostte weer 8 km. 4e pakket is onduidelijk waar het is. Maar nu: betaalde in totaal ca 18 euro aan verzending voor NIET bezorgen.
medewerkster: als invalide kunt u wellicht derden vragen om het op te halen? Dank je de koekoek dat ik steeds derden moet vragen ! Excuses zijn niet welgemeend: een fatsoenlijk bedrijf biedt het pakket alsnog aan ! Die zgn berichten: we spreken de bezorger erop aan heeft kennelijk geen nut: 4 pakketten in 10 dagen….
Gewenste Oplossing:
pakketten thuis bezorgen, opnieuw bezorgen: dat bericht : over 15 minuten staat DHL voor de deur klopt nl niet !


