Mijn Klacht:
Hallo DHL,
Het is 3/4x per dag raak bij ons BP tankstation aan de middenweg in Sittard, we worden als sluiproute gebruikt, er ligt een drempel en ik heb vito’s van dhl met 4 banden van de grond gezien, we hebben dit ook op camera. Dit kan echt niet. Vandaag werd een chauffeur bijna aangereden die wilde oversteken voor te betalen, dhl chaufeur ziet hem niet eens, was vandaag 18-01-24 om 18:20, dan kunnen jullie opzoeken wie het was.
Snap dat iedereen onder tijdsdruk staat maar beetje normaal kan ook.
Mvg,
BP Sittard
Gewenste Oplossing:
Normaal rijden en alleen afslag gebruiken als je komt tanken zoals het moet.

