Mijn Klacht:
Wat een mails van DHL. Het is onderweg, het komt eraan, het komt tussen dat en dat uur, het ligt in de brievenbus. Allemaal op 1 dag. Maar het resultaat is niets.
Oplossing: wacht, informeer bij he buren, zoek rond je huis. Resultaat is NIETS.
Volgende stap: informeer je leverancier en wacht af.
Actie voor morgen.
Wat een hopeloze organisatie. Geef mij maar POSTNL
Gewenste Oplossing:
Levering pakket volgens afspraak.


