Mijn Klacht:
Dit is echt de zoveelste keer dat ik gewoon thuis ben en een niet thuis melding krijg. Er is niet aangebeld ik heb geen dhl bus gezien. En er lag geen niet huis briefje in de bus. Ben zo klaar met dhl. Helaas heb ik geen invloed op waar de webshop de bestelling mee verstuurd. Met PostNL heb ik dit probleem nooit
Gewenste Oplossing:
Schade vergoeding voor het gijzelen van mijn tijd dat ik al die keren thuis heb zitten wachten voor niks. Maar probeer maar een contact te krijgen met dit waardeloze bedrijf

