Mijn Klacht:
Op 15 december is er vanuit Den Haag, een doos van 20 kilo aan stripboeken naar ons gestuurd.
De doos was afgegeven bij DHL servicepunt SCHOENMAKER VAN OOSTEROM.
Maar heeft ons nimmer bereikt en volgens de track trace, staat deze zending nog steeds en DUS AL EEN MAAND LANG OP SORTEREN.
Navraag bij de schoenmaker leert, dat alle dozen zijn opgehaald.
Blijft dus alleen nog het scenario van DIEFSTAL over, de DHL koerier heeft de doos met stripboeken GESTOLEN.
Aan jullie om alles te te vergoeden, de neppe excuses mag je houden.
Gewenste Oplossing:
Volledige compensatie van de gestolen 20 kilo aan stripboeken


