Mijn Klacht:
Via DHL een pakket verzonden. Dit pakket zou afgeleverd worden in een muur. Deze was vol waardoor het pakket ipv naar een servicepunt zoals op de website van DHL staat , retour afzender komen. Vanaf dat moment is het pakket zoek. DHL bevestigt dat ze retour pakketten niet tracken. Dit is dus een vrijbrief voor een oneerlijk persoon dat het pakket in handen krijgt om dit pakket in de zak te steken…
Na twee weken wachten geen pakket gekregen. Geen antwoorden op mijn vragen. Onderzoek gestart volgens DHL en binnen een dag antwoord dat het pakket nergens gevonden kan worden. Wederom geen antwoorden op mijn vragen. Het is ineens van de radar verdwenen… Daarna de vraag of ik gegevens kan doorsturen… Dat doe ik en vandaag een bericht gekregen dat DHL mij 3.40 voor het kwijtmaken van het pakket geeft.
Het gewicht van het pakket weet men wel… Maar het pakket zelf is men kwijt? Knap!
Dit dekt geeneens de kosten die ik moet maken om degene die dit bij mij besteld heeft terug te betalen.
Dit is ronduit schandalig! Dit is gewoon bedrog! Het pakket is gescand en dan ineens weg… Dat kan niet! En aan de hand van de verschillende antwoorden die DHL personen geven is duidelijk dat er absoluut niets gedaan is en wordt!
DHL verdient zo schijnbaar veel geld…
Gewenste Oplossing:
Als ik op zn minst de koper schadeloos kan stellen met het vergoedingsbedrag van DHL. Niet die belachelijke 3.40 euro voor een pakket dat een waarde heeft van meer dan 35 euro.

