Mijn Klacht:
Pakket geweigerd bij DHL pakketautomaat bij onze lokale supermarkt. In plaats van het dan alsnog (zoals de DHL website beschrijft) op mijn thuisadres af proberen te leveren de volgende dag, of op een ander pakketpunt af te leveren, gaat het pakket nu retour naar China. Gezien de reeds lange wachttijd en de waarde van het pakket is dat een onwenselijke situatie; dit levert mij onnodig op en neer gemail met de verkoper op, kost nog eens 2-3 weken tijd en wellicht opnieuw verzendkosten. Dit is inmiddels de derde keer dat DHL een pakket zomaar retour stuurt!
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht van DHL dat ze dit pakket alsnog ter bezorging aanbieden. Dat zou zo ingewikkeld niet moeten zijn, gezien het pakket nog in Nederland is. Als de DHL pakketautomaat niet functioneert (of een bezorger geen zin heeft om het pakket daar af te geven) dan is het aan DHL om dat probleem op te lossen in plaats van zowel koper als verkoper te duperen.


