Mijn Klacht:
Meerdere keren klachten ingediend over de bezorger hier….om moedeloos van te worden! Pakketjes worden gewoon voor de deur achtergelaten en daarvoor moest ik het beneden ophalen of hij zette het in de lift, zei ik er wat van dan zei hij dat het pakje gewoon retour ging, ik probeer de meeste dan maar bij een afhaalpunt af te laten leveren maar dat hielp afgelopen zaterdag niet eens want het lag gewoon weer voor mn deur…DHL doet niks met klachten, …PostNL en DHL hebben teveel monopolie positie hier en daar maken ze misbruik van helaas…..
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als DHL eens wat met hun bezorgers doet, cursus, represailles.. iets!


