Klacht: Bezorging van de chauffeur

Ron_62 op 05 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 5 januari 2024
Reactie van het bedrijf:

Beste Ron Oort, Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 5 januari 2024

Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorgservice van DHL, waarbij een pakket dat op de tweede verdieping bezorgd moest worden, in plaats daarvan in de openbare portaal werd achtergelaten. De chauffeur had aanvankelijk bevestigd het pakket bij de deur te bezorgen, maar vertrok snel zonder het te doen. De klant uitte zijn onvrede over herhaalde slechte ervaringen met DHL en pleitte voor verbetering van de service.

Mijn Klacht:

Heb net een pakket ontvangen DHL bezoger. Hij belde aan en wij vroegen aan de chauffeur op 2hoog te willen bezorgen. Een pakket van pakweg nog geen 125gr. De chauffeur zei JA om naar de deur te bezorgen en wat denkt onze verbazing. Pakketje ligt in de openbare portaal en de chauffeur was met de noorder zon vertrokken en wel pijlsnel. Dit is niet de 1ste keer met de ervaring van DHL. Denk dat dit bedrijf opgedoekt moet worden of betere (ahum) service moet gaan zorgen. Wat een flutbedrijf voor hun bezorgeringen. Een nare bijkomstigheid is, dat van deze manier van bezorgen wij al eens een pakketje spoorloos verdwenen was. En het lijkt toch de bedoeling van deur tot deur bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Opdoeken van DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Een pakket onbeheerd achterlaten is natuurlijk absoluut niet toegestaan en gevaarlijk in verband met schade en diefstal. Ik zou hier een klacht van kunnen maken en deze kunnen doorsturen naar de cityhub manager. Hij/zij zal dit verder serieus gaan bespreken en oppakken met de bezorger. Dit gaat dus vaker mis? En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 januari 2024 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ron Oort,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlecommerce.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Ron_62
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM