Mijn Klacht:
Mijn eerdere melding behoeft nog enige aanvulling. De klacht staat aangegeven als “opgelost”. Niets is minder waar. Ruim na Sinterklaas kregen we de melding dat het pakket was zoekgeraakt en dat ze (dhl) de klacht zouden afsluiten. Wel wilde DHL een vergoeding betalen maar niet meer dan hoogstens 2 of 3 keer de kosten van transport neerkomend op 10-15 euro. Nieuwwaarde pakket ca eur 200. Tel uit je winst. Na enige tijd bleek dat het pakket helemaal niet zoek was. De laatst gemaakte foto van het pakket toonde dat het door de afzender met de hand geschreven adres het 1e postcode cijfer was overplakt met een DHL sticker ( waarop het juiste NAW stond geprint) en daarop met pen een ander postcode nummer met de hand was geschreven. Dat kan alleen maar door de chauffeur / sorteercentrum gedaan zijn. DHL maakt zich dus schuldig aan een onrechtmatige daad en dat kan consequenties gaan hebben. De eerder genoemde vergoeding is ook niet betaald. Wat een leugenachtige stumperds!
Gewenste Oplossing:
Excuus en vergoeding aan alle betrokkenen.


