Mijn Klacht:
Wederom een pakket wat zou zijn geleverd maar hoewel we gewoon thuis waren geen bezorger gezien. Pakket zou in de brievenbus zijn gestopt maar gezien het bestelde zou dat nooit passen.
Gewenste Oplossing:
Bezorgers die gewoon aanbellen en een pakket netjes afleveren.


