Mijn Klacht:
Broek besteld, bezorging via DHL. Of niet. Na wat verwarrende berichten zou mijn pakket in een automaat afgeleverd zijn. Bleek het pakket van iemand anders te zijn, van ander bedrijf.
DHL kon niets voor me betekenen, verwezen terug naar afzender. Uren mee bezig geweest, verkeerde pakket maar bezorgd bij wildvreemde mensen, want iemand moet het doen.
Zeer gemeend advies: DHL, stop er maar mee. Bezorging: waardeloos. Klantenservice: hopeloos. Jullie kunnen het niet.
Gewenste Oplossing:
Een vergoeding voor 3 uur bezig zijn om mijn pakket te achterhalen en bezorging van DHL pakket bij wildvreemde mensen.


