Klacht: Géén folders

Uit Sprundel op 06 april 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben uw klacht op 6-4-2022 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: Ik vind het heel vervelend dat onze folders niet goed bij u worden bezorgd. Mijn excuses daarvoor. We hebben uw melding doorgegeven aan de verspreider...

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 6 april 2022

Een klant heeft al bijna een jaar geen Lidl-folder ontvangen, ondanks meerdere klachten bij de folderleverancier. De klant vraagt Lidl om actie te ondernemen, zodat de leverancier zijn verplichtingen nakomt en de folder weer bezorgd wordt.

Mijn Klacht:

Al bijna een jaar ontvangen we de Lidl folder niet meer net als de overige folders. Al meerdere klachten bij de folder leverancier neergelegd maar tot op heden geen resultaat. Zou zonde zijn dat Lidl hier wel de reclamekosten voor betaald bij de leverancier.
Wellicht dat Lidl hier eens naar kan kijken zodat de folderleverancier doet waar hij voor betaald word? We vinden deze folder namelijk wel fijn om te ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat we de folder weer kunnen ontvangen zoals vanouds.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 april 2022 om 20:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Uit Sprundel
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer