Mijn Klacht:
Hoi Ik heb al meerdere malen een pad gehad die niet tot koffie komt omdat de druk te hoog wordt. Expresso intenso en de lungo intenso.
Gewenste Oplossing:
Oplossing is dat wij de dozen vergoed krijgen.
Een klant van dolce-gusto.nl heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de koffie pads, waarbij de druk te hoog zou zijn, waardoor er geen koffie wordt geproduceerd. Dit probleem doet zich voor bij zowel de Expresso Intenso als de Lungo Intenso pads.
Hoi Ik heb al meerdere malen een pad gehad die niet tot koffie komt omdat de druk te hoog wordt. Expresso intenso en de lungo intenso.
Oplossing is dat wij de dozen vergoed krijgen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dolce-gusto.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dolce-gusto.nl nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM