Klacht: 9N mousse helaas niet meer verkrijgbaar

op 27 april 2017 over John Frieda in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jarenlang heb ik de 9N mousse van John Frieda gebruikt naar volle tevredenheid. Helaas is deze al geruime tijd niet meer verkrijgbaar.
Nu dus zoekende naar een alternatief met als gevolg grijs/groen haar na een kleuring van een ander merk.
Waarom is de mousse van John Frieda verdwenen????

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de 9N mousse weer terug komt of als er een vergelijkbaar alternatief komt. En dan bedoel ik niet de poeder die John Frieda nu in de verkoop heeft want dat is totaal niet vergelijkbaar met een kleuring.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar John Frieda over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door John Frieda in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat John Frieda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

John Frieda

Heeft op 01 mei 2017 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Remmetje3