Klacht: 90 cent de minuut om in de wacht te staan

op 09 mei 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Wij zijn ons ervan bewust dat dit behoorlijk kan oplopen, vandaar dat wij een max. tijd hebben tot een bedrag van € 30,-. Een 0900 nummer is nu eenmaal altijd een betaald nummer en wij raden mensen dat ook altijd aan, dat indien het te lang duurt om de verbinding te verbreken en het op een later tijdstip nogmaals te proberen.

Bericht van JuroFoon

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 07 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Geachte mevrouw H.,

Vanaf 1 juli hebben wij een nieuwe naam Jurofoon word HelloLaw wij willen er graag zijn voor onze cliënten en ervoor zorgen dat onze cliënten ons nog beter en makkelijker kunnen bereiken! Wij zijn blij u te kunnen mededelen dat wij geen 0900 nummer meer voeren en vanaf heden onze juristen te bereiken zijn op 088 14 11 011.

Alle klachten die gemeld zijn door EllenH